بیانات رهبری درباره آزادی‌های مشروع فصل نوینی در کار قوه قضائیه ایجاد کرد

بیانات رهبری درباره آزادی‌های مشروع فصل نوینی در کار قوه قضائیه ایجاد کرد

سهیلا جلودارزاده در ایسنا

یک عضو فراکسیون امید با تأکید بر لزوم رعایت آزادی‌های مشروع گفت: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت آزادی‌های مشروع فصل نوینی در کار قوه قضائیه ایجاد کرد.

سهیلا جلودارزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و رعایت آزادی‌های مشروع مردم گفت:‌ به نظرم این بیانات شروع و حسن مطلبی است که قوه قضائیه باید با عنایت به آن آزادی‌های مشروع مردم را نگیرد.

وی توضیح داد: مردم در این تهران شلوغ و یا در شهرهای دیگر با مشکلات بسیار تنها راه تفریحشان استفاده از طبیعت شده که برای آن هم باید ساعت‌ها در ترافیک بمانند. پس چه اشکالی دارد امکاناتی در داخل شهر برای مردم فراهم شود که آنها بتوانند به کنسرت رفته یا فیلم خوب ببینند.

نماینده تهران اضافه کرد: در حال حاضر صداوسیما به یک عزاخانه تبدیل شده و برنامه‌ای ندارد که مردم رغبتی برای دیدن آن داشته باشند. پس این مردم برای تفریح چه امکاناتی دارند؟ اینکه آنها بخواهند به کنسرت و یا سینما بروند جزو آزادی‌های مشروعشان محسوب می‌شود.

جلودارزاده در عین حال گفت: مقابله با کسانی که این آزادی‌های مشروع را از مردم می‌گیرند تنها کار قوه قضائیه نیست؛ مردم، دولت،‌ رسانه‌ها و قوه قضائیه همه با هم باید این کار را انجام دهند تا شرایط درست شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان و در جمع‌بندی گفت: به نظر می‌رسد مقام معظم رهبری با طرح این موضوع انجماد، بسته بودن و رودربایستی را برداشتند تا عاقلانه به مسأله نگاه شود.