معاون پیشگیری از جرایم قوه قضاییه در فراکسیون پیشگیری از جرایم حضور می‌یابد

معاون پیشگیری از جرایم قوه قضاییه در فراکسیون پیشگیری از جرایم حضور می‌یابد

سخنگوی فراکسیون پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی با اشاره به برگزاری جلسه هیات رییسه این فراکسیون، گفت که قرار است نشست این فراکسیون با معاون پیشگیری از جرایم قوه قضاییه برگزار شود.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نشست هیات رییسه فراکسیون پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی صبح امروز برگزار شد و کمیته‌هایی برای بررسی مسائل مختلف در فراکسیون تشکیل شد.

وی افزود: مقرر شد گزارشاتی که توسط معاونت‌های مربوطه در وزارت کشور، قوه قضاییه، سازمان بهزیستی و سایر وزارتخانه‌های مرتبط تهیه شده در اختیار فراکسیون قرار گیرد.

کاظمی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد معاون پیشگیری از جرایم قوه قضاییه به جلسات آتی فراکسیون دعوت شود و در مورد اقداماتی که برای پیشگیری از جرایم و برخورد با آسیب‌های اجتماعی انجام شده، گزارشی را به نمایندگان ارائه کند تا اگر نیاز است نسبت به اصلاح قوانین یا تصویب قوانین جدید اقدام شود.

وی در پایان گفت: در این جلسه درباره خانوارهایی که به خاطر بدسرپرست بودن در معرض ارتکاب جرم هستند نیز مباحثی مطرح شد تا اگر نیاز به قانونگذاری وجود دارد در این زمینه اقدام شود. قرار است فراکسیون پس از جمع‌بندی تصمیمات متناسب را درباره این موضوع اتخاذ کند.