رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و تاثیر آن در فرآیند دادرسی گفت بهره گیری از نظارت سیستمی چه در مر

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و تاثیر آن در فرآیند دادرسی گفت بهره گیری از نظارت سیستمی چه در مر

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه از ساختمان شماره 3 بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.

همچنین در ادامه این بازدید، نشست مشترکی با حضور آدابی معاون نظارت و بازرسی، فؤادیان معاون فرهنگی، شجاعی سرپرست حوزه معاونت آمار و فن آوری اطلاعات، شکیب سرپرست مجتمع نیابت قضایی محاکم و جمعی از همکاران حوزه‌های فوق با رئیس کل دادگستری استان تهران که خشنودی معاون قضایی رئیس کل نیز وی را همراهی می‌کرد، برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی هر یک از معاونین حاضر در جلسه به ارائه گزارش عملکرد و مشکلات مطروحه در حوزه مسئولیت محوله پرداختند و در ادامه رئیس کل دادگستری استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: گزارشات ارائه شده در مجموع مثبت و امیدوار کننده و حاکی از ارتقای عملکرد حوزه‌های مختلف است و امیدوارم که این روند در ابعاد مختلف تداوم داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: حتما سعی شود که در کنار رشد کمی در حوزه‌های مسئولیت نگاهی به کیفیت نیز داشته باشیم تا خروجی‌های مفید و موثر عایدمان گردد، از همه مدیران حوزه‌های نظارتی و غیر آن انتظار می‌رود که در کنار آمار و گزارشات عملکردی که به استان ارائه می‌کنند، حتما موارد مهمی از یافته‌های خود را در یک زمان مشخص که مفید و کاربردی باشد منعکس کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: همچنین حوزه‌های هم عرض از یافته‌های یکدیگر استفاده کنند و یک هم پوشانی بین بخشی داشته باشند و این امر مسلما آثار ارزشمندی میتواند در پی داشته باشد که می‌توان به جلوگیری از موازی کاری و هدررفت نیرو‌ها اشاره کرد.

اسماعیلی با تأکید بر استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و تاثیر آن در فرآیند دادرسی گفت: بهره گیری از نظارت سیستمی چه در مرکز و چه در محل استقرار واحد قضایی و اطلاع رسانی از اقدامات مثبت در حوزه‌های مختلف برای افکار عمومی است.

وی همچنین برای حل مشکلات مطروحه از سوی حاضرین، در حد مقدورات قول مساعد داد.