تفاهم نامه همکاری میان تعزیرات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان تعزیرات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منعقد شد

تهران - ایرنا - تفاهم نامه همکاری میان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی درمورد گسترش همکاری‌های اجرایی و تبادل اطلاعات الکترونیکی با هدف افزایش کارایی، سرعت و امنیت در راستای اهداف و ماموریت‌های دو سازمان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، دو تفاهم نامه روز شنبه میان جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و جمشید قسوریان جهرمی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منعقد شد.
در این نشست، انصاری با بیان اینکه تعزیرات سازمانی رسیدگی کننده و دادرس است، اظهار کرد: تعزیرات سازمان دادرسی کننده بر پرونده‌های تعزیراتی و قاچاق کالا است و تفاهم نامه های همکاری، فرصت مغتنمی است که سازمان تعزیرات حکومتی با مراجع دولتی و غیر دولتی برای گسترش دایره خدمت به شکلی شایسته تر انجام می دهد.
وی ادامه داد: همه تلاش مدیران این است که آنچه تکالیف قانونی و برگرفته از دستورالعمل های سازمانی است به نحو مطلوب پیگیری شود و همکاری با سازمان ها در امور مشترک نشانگر تعالی سازمان هاست.
انصاری با اشاره به تفاهم نامه هایی که امروز با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منعقد شد، افزود: همکاری و تعامل این دو سازمان، در زمینه کنترل، نظارت و پیشگیری است و تمام تصمیمات حکمی و دستوری در زمینه تعیین تکلیف و فروش کالاها براساس مقررات قانونی با همکاری این سازمان انجام می شود.
رئیس سازمان تعزیرات گفت: فعالیت ها و اقدامات هر دو سازمان نیاز به دقت، سرعت و صحت بیشتر دارد و برای تسهیل در تبادل اطلاعات اگر تا امروز بسترهای لازم فراهم نبوده است اما اکنون زیرساخت هایی مهیا شده تا ماموریت سازمانی هر دو سازمان دقیق تر انجام شود.
وی اضافه کرد: تبادل اطلاعات در پرونده ها و استعلام ها باید در کمترین زمان ممکن و به شکل دقیق و صحیح انجام شود و یافته ها و اطلاعات سازمان ها به صوررت شفاف مبادله شود.
انصاری این تفاهم نامه را فصل جدیدی برای همکاری تعزیرات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دانست و افزود: برای تسهیل امور، اصلاح دستورالعمل ها و کاهش موانع و به حداقل رساندن فراز و نشیب ها نیازمند بازبینی روش ها هستیم تا بتوانیم گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف سازمانی بر داریم و دامنه همکاری خود را تعمیق بخشیم و موانعی که در مسیر خدمت است، رفع کنیم.
در ادامه این نشست، جمشید قسوریان جهرمی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از ابتدای موضوع کشف کالاهای قاچاق تا تعیین تکلیف آنها وظیفه دارد تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد بنابراین تسهیل و تسریع در رسیدگی از ماموریت های این سازمان است.
وی اظهار کرد: توسعه زمینه های همکاری و انعقاد قرار داد با سازمان تعزیرات می تواند در روند و مسیر رسیدگی به پرونده ها مثمر ثمر باشد تا اطلاعات بروز از نحو اجرای احکام داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، نشست مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امروز شنبه با حضور روسای دو سازمان، معاونان و مدیران ستادی در محل سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.
اجتمام**3229**1569
خبرنگار: حنانه شفیعی** انتشار: علی حبیبی