وصف تروریست لایق خود انگلیسی‌ها است داعشی‌های تربیت شده توسط انگلیس متروی لندن را منفجر کردند

وصف تروریست لایق خود انگلیسی‌ها است داعشی‌های تربیت شده توسط انگلیس متروی لندن را منفجر کردند

وصف تروریست لایق خود انگلیسی‌ها است/ داعشی‌های تربیت شده توسط انگلیس متروی لندن را منفجر کردند

سرویس سیاسی

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاریخ اقدامات انگلیس در حمایت از تروریست‌ها، وصف تروریست لایق خود انگلیسی‌ها است.

 

یوناتن بت کلیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در خصوص درخواست تحریم سپاه در مجلس انگلیس، اظهار داشت: انگلیسی‌‎ها در طول تاریخ جنایات زیادی را مرتکب شدند و امروز به دنبال آن هستند تا شریک جرمی را برای خود پیدا کنند تا چهره زشت خود را پشت افراد دیگری مخفی کنند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم ایران حرکتی را انجام دادند تا نسل داعشی‌ها از روی زمین کنده شود و مردم جهان در آرامش زندگی کنند، بیان کرد: اما با این وجود ،انگلیسی‌ها نیروی انقلابی و مردمی سپاه پاسداران به دنبال تروریستی خطاب کردن سپاه است؛در حالی که انگلیس حامی و آموزش دهنده تروریست‌ها است.

بت کلیا با بیان اینکه وصف تروریست لایق خود انگلیسی‌ها است، افزود: حضور سپاه پاسداران در عراق به خواست دولت این کشور بود، حتی زمانی که اربیل در خطر سقوط بود،بارزانی نیز از ایران درخواست کمک کرد و سوریه نیز درخواست کمک از ایران را مطرح کرد.

تربیت تروریست در نهایت گریبان انگلیسی ها را گرفت

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا که با یکدیگر در ارتباط هستند، در مواقع ضروری از یکدیگر کمک می‌گیرند، گفت: کشورهای سوریه و عراق نیز از ایران درخواست کمک کردند و امروز در این کشورها آرامش حاکم است که نشان می‌دهد حضور مستشاری ایران به صلح در منطقه کمک کرده است.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تربیت تروریست ها در نهایت گریبان انگلیسی ها را گرفت، بیان کرد: داعشی‌هایی که توسط انگلیس تربیت شده بودند متروی لندن را منفجر کردند./