ادعای الجبیر درباره تصمیم 55 کشور اسلامی برای روابط با اسرائیل مضحک است

ادعای الجبیر درباره تصمیم 55 کشور اسلامی برای روابط با اسرائیل مضحک است

ناصری نژاد مطرح کرد؛

ادعای الجبیر درباره تصمیم 55 کشور اسلامی برای روابط با اسرائیل مضحک است

سرویس سیاسی

عضو کمیسیون قضایی مجلس ضمن مضحک دانستن ادعای وزیر خارجه عربستان مبنی بر تصمیم 55 کشور اسلامی برای برقراری روابط با اسرائیل، گفت: هیچ کشور اسلامی به‌دنبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی نیست.

 

مجید ناصری نژاد

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در واکنش به ادعای الجبیر مبنی بر همراهی 55 کشور عربی و اسلامی با آنها برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی گفت: ماهیت درونی سعودی ها صهیونیستی است و جمهوری اسلامی بارها این موضوع را به ملت های اسلامی گوشزد کرده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه عنوان خادم الحرمین صرفا پوششی پوشالی برای سعودی ها است، عنوان کرد: سعودی ها به غلط خود را داعیه دار رهبری امت اسلامی می دانند در حالی که مدافع سرسخت اسرائیل بوده و امروز به صورت آشکار آن را بیان می کنند.

وی افزود: حمایت عربستان سعودی به عنوان یک کشور با حکومت اسلامی از اسرائیل و کشتار مسلمانان فلسطین بیشرمانه و هتک حرمت اسلام است.

ناصری نژاد در ادامه لابی های فراوان سعودی را بدون تأثیر دانست و افزود: مردم کشورهای اسلامی به هیچ وجه با سعودی ها در رابطه با اسرائیل همراهی نمی کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ادعای الجبیر مبنی بر همراهی 55 کشور اسلامی با آنها برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی ادعایی مضحک است که واقعیت ندارد.

به گزارش خانه ملت، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان اخیرا مدعی شده است 55 کشور عربی و اسلامی در کنفرانس بحرین به این تصمیم رسیده اند که به محض دستیابی به راه‌حل دائمی برای مساله فلسطین، اسرائیل را به رسمیت شناخته و روابطشان را با آن عادی سازی می‌کنند./