حضور هیاتی از وزارت دادگستری در نشست مجمع عمومی دولت‌های عضو وایپو

حضور هیاتی از وزارت دادگستری در نشست مجمع عمومی دولت‌های عضو وایپو

حضور هیات وزارت دادگستری در وایپو

پنجاه و هفتمین نشست مجمع عمومی دولتهای عضو سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) با حضور هیاتی از وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، در این نشست که با هدف هم‌اندیشی در خصوص موضوعات متنوع و کلان در عرصه مالکیت فکری، گزارش سالانه مدیرکل این سازمان و شور و تصمیم گیری در خصوص گزارش‌های کمیته های تخصصی از جمله کمیته مالکیت فکری، منابع ژنتیکی، دانش سنتی و فولکلور برگزار می شود، احمد علی محسن زاده سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری و محمد حسین عرفان منش سرپرست مرکز ملی آموزش مالکیت فکری وزارت دادگستری حضور می یابند.

دیدار و گفت‌وگو با رییس و مسئولان آکادمی وایپو و مرکز بین المللی داوری سازمان جهانی مالکیت فکری از جمله برنامه های هیات اعزامی برای حضور در این اجلاس است.

علاوه بر نمایندگان وزارت دادگستری، هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رییس مرکز مالکیت معنوی این سازمان، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده وزارت امور خارجه نیز در این اجلاس شرکت دارند.

پنجاه و هفتمین نشست مجمع عمومی دولتهای عضو سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) از 10 تا 19 مهرماه در شهر ژنو سوییس در حال برگزاری است.