رییس کل دادگستری استان کرمان مقابله با مفاسد اقتصادی در دستور کار جدی دستگاه قضائی استان کرمان قرار دارد

رییس کل دادگستری استان کرمان مقابله با مفاسد اقتصادی در دستور کار جدی دستگاه قضائی استان کرمان قرار دارد

دادگستری

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مقابله با مفاسد اقتصادی در دستور کار جدی دستگاه قضائی استان کرمان قرار دارد و طی چند سال گذشته اقدامات موثری در این زمینه صورت پذیرفته است.

 «یدالله موحد» در نشست تعاملی با سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان و هیئت رئیسه و جمعی از معاونین سپاه که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید، اظهار کرد: در پرونده های مختلفی از جمله جاسوسی، فتنه و مقابله با مفاسد اقتصادی حرکت‌های اثرگذار خوبی با هماهنگی میان دو مجموعه سپاه و دادگستری استان صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری سپاه استان کرمان پرونده‌های مختلفی را دنبال کرده‌ایم و ثمرات و برکات خوبی را برای استان و نظام داشته است و امیدواریم روز به روز این همکاری‌ها در جهت حفظ منافع عمومی و نظام تقویت شود هم‌چون گذشته ادامه داشته باشد.

موحد خاطرنشان کرد: در همه پرونده‌ها خصوصاً پرونده‌هایی با موضوعاتی همچون مفاسد اقتصادی همه سعی دستگاه قضائی اجرای عدالت است که هیچگونه ظلمی به اطراف پرونده صورت نگیرد و تنها قانون اجرا شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: کشور در یک موقعیت حساس و خطیری قرار دارد و امروز دشمنان ملت و انقلاب با همه ظرفیت وارد میدان شده‌اند و ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده‌اند.

موحد تصریح کرد: امروز از سوی دشمنان نظام، ارکان نظام به ویژه قوه قضائیه و سپاه مورد انواع تهاجم‌ها قرار گرفته است که نشانگر این واقعیت است که این ارکان چه میزان اثرگذار بوده‌اند.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان خاطرنشان کرد: ارکان نظام با یک نگرش نوین و رویکرد هماهنگ موضوعات مختلف را در سطح ملی و استانی دنبال می‌کنند.

وی بر ضرورت حفظ انقلاب برشمرد و افزود: مجموعه قوه قضائیه چه در سطح ملی و استانی انقلابی عمل می‌کند و رسالت اصلی امروز این است که با هماهنگی  وهمدلی از موازین انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.