معاون حقوقی قوه قضاییه خدمت رسانی بدون توجه به گرایش سیاسی راهگشای مشکلات کشور

معاون حقوقی قوه قضاییه خدمت رسانی بدون توجه به گرایش سیاسی راهگشای مشکلات کشور

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: خدمت رسانی مدیران بدون توجه به گرایش های سیاسی و وابستگی به جریانات حزبی راهگشای مشکلات کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ذبیح اله خداییان  در نشست شورای اداری شهرستان چرداول گفت : ریاست قوه قضاییه بر سفرهای استانی بویژه در استان های محروم تاکید دارند و در سفر 2 روزه به ایلام مسائل و مشکلات حوزه قضایی استان که پیش از این توسط کارشناسان و هیات های اعزامی این قوه احصاء و گردآوری شده مورد بررسی و مرتفع خواهد شد.

معاون حقوقی قوه قضاییه تاکید کرد: قوی بودن انسان ها لازمه امانتداری است و در حکومت جمهوری اسلامی امانتداری یک مسئول این است که در آن مسئولیت خودش را خدمتگذار مردم بداند.

خداییان افزود : در راستای خدمت رسانی به مردم خط و خطوط سیاسی را کنار گذاریم و بدور از اینکه شخص اصولگرا یا اصلاح طلب است، از مدیران توانمند استفاده کنیم، در زمان خدمت رسانی اختلافات را کنار بگذاریم، چراکه عمر مسئولیت کوتاه است.

وی با توجه به وضعیت مطلوب امنیت کشور در همه زمینه ها گفت: ارتقای امنیت عمومی مردم باعث حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی و حضور نخبگان در آن منطقه شده و کاهش جرم و جنایت توسعه همه جانبه در کشور را در پی دارد.

معاون قوه قضاییه تاکید کرد: در پیشگیری از وقوع جرم همه باید مشارکت داشته باشیم و خیلی از اختلافات کوچک اگر کنترل و پیشگیری نشوند، باعث معضلات بزرگتر می شوند و با مشارکت همه دستگاه ها و ایجاد صلح و سازش می توان بسیاری از اختلافات را از نطفه خاموش و از ورود و تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری کرد.