دستگیری عوامل غیربومی اغتشاشات اخیر تاکستان کسی در جریان تظاهرات کشته نشده است

دستگیری عوامل غیربومی اغتشاشات اخیر تاکستان کسی در جریان تظاهرات کشته نشده است

نماینده مردم تاکستان در مجلس معتقد است مسئولان نظام با رسیدگی به موقع به مشکلات معیشتی مردم نباید اجازه سوءاستفاده به معاندان از شرایط سخت مردم بدهند.

 

بهمن طاهرخانی

بهمن طاهرخانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعتراضات اخیر در تاکستان و شایعه کشته شدن افرادی در جریان تجمعات، گفت: این اخبار قویا تکذیب می شود و در جریان اعتراضات حتی کسی زخمی نشده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: گرداننده تظاهرات افراد اغتشاشگر و سودجو بودند که از شهرهای دیگر به تاکستان آمده بودند و باعث بروز شلوغی های غیرقانونی در سطح شهر شده بودند که البته سردسته های آنها توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین افزود: بخشی از مردم تحت تصوری که داشتند که این حرکت حق خواهی و مطالبه گری مبتنی بر حق است در تظاهرات شرکت کردند که مدتی هم تحت تأثیر افراد ضد انقلاب و ضد نظام قرار گرفتند اما به سرعت دشمن را بازشناخته و اعلام کردند با اغتشاش کاری ندارند و صرفا دغدغه معیشتی داشته و خواستار رسیدگی مسئولان هستند.

طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه حرکت اخیر در تاکستان ترکیبی از مردم بومی و غیربومی بود، افزود: افراد حق طلب و افرادی که سوء نیت داشتند با هم در یک فضا جمع شده بودند اما در کل قضیه کار مردم نبود و برخی سودجویان به دنبال اخلال در نظم عمومی اقدام به برخی آسیب ها کردند که ما آن را به شدت محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان نظام باید مد نظر داشته باشند که فشارهای مالی، تورم، گرانی و بیکاری آزاردهنده است و جوانان مردم نگران هستند که نمی توانند به موقع مشغول کار شوند و در این فرصت برخی از آب گل آلود ماهی می گیرند که مسئولان نباید اجازه دهند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهر تاکستان اغلب کشاورز، زحمتکش و متدین هستند و همواره در انقلاب و دفاع مقدس ایفای نقش داشتند از این رو صرفا شاهد ناآرامی هایی در شب اول بودیم که جمعیتی صد نفره بودند و بعد شهر آرام شد./

پایان پیام